vee işte cuma postu.....anam anam nasıl yoğun bi haftaydı anlatamam:s üffffff deli oldum deli!!! her dakika yeni bi iş,gelişigüzel excel kaydedilen saçma bi masaüstü,okunmayan ve okunup silinen maillerden kelli manyamış bi mailboxxxx...hepsi mevcuttu bende...tabii ben manyakçekerim ya ,olup olabilecek tüm manyaklıkları çektim yine...
buarada ptesi yeni aldığımız çok şık bi bluz ile işe gittim..yöneticim transparan buldu:pp ahahaha çok da taktım ya aq..evet biraz açık ama transparan değil;"şeffaf" :)hee bi de insanlar giydiklerime çok dikkat ediyo..yakıştırıyor muyum neyim ahahahahha...mesela dün giydiğim beyaz pantolonu görünce "sana white angel" dicez dediler..ııgghhh ne alaka kiiiiiii....
-eşeğin .na su kaçırmak diye bi deyim vardır ya..onu bilmeyenler varmış,ilginç..şooaaşırdım..acaba ben mihep argo şeyleri öğreniyorum...
aaa lahana hapım gelmedi...nadidenin saçlarını yolasım var...ama didoş alacak haftasonu..manken fiziğimi korumam lazım:)))
-saçlarımı boyattım..kızıl kızıl geziyorum..baya bi hoş oldu..değişik bi o kadar da egzantrik...
ya bnm yine megolamanim tuttuuu.....
ben sigaraya gider...pöfür pöfür içiceemmm!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canımm eeeee artıkk dinlennn seninde canın var değil mi yaa bu kadr yorma kendinii ohhhhhhh bi güzelll ayaklarını uzat tadını çıkar hafta sonunun :D saçlarında emiinim çokk hoş olmuşturr

вuяcynι dedi ki...

walla izinden gidicem:D

işe bi başlıyım.anında dekolte:D

sefıorum anacım napiyim..