aslında açarken çokşey yazmak istemiştim..karşılaştığım mide bulandırıcı insanları,adilikleri,gerzek olayları...sonra onu tanımamı..ilk defa mutlu olmamı,ilk defa değer gördüğümü,biz olduğumuzu,sadece sevmekten değil;kavgalardan da birşey öğrendiğimi,ben farketmesem de bazı davranışlarımın abardığını,hayatta iki kişilik düşünmenin ve iki kişilik yaşamanın çok güzel olduğundan,bir hata yapmadan önceden 2 kez düşünmenin gerekliiğinden,3 düşünüp 1 konuşmanın erdeminden,başkaının mutluğunun benimmutluluğum olabilmesinden(ve dertlerinin) vs vs vs vs...bunlardan bahsetmek istemiştim.ama bana kalsın ayrıntıları..herşeyi çok fazla ortaya dökmemek gerekir..
suratımda kocaman bi gülümseme var,sadece bu bana yeter..
bana verdiği bu ..evet gülümseme...yüzüm gülmese ne olur ki???bnm kalbim gülüyor:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatta kaç kişi birinin kalbünü güldürmeyi başarabilio ki..

helal olsun size.

hasta oldum rukk..bu havda üşüttüm.sakın zaten üşütüktün dime:D

Adsız dedi ki...

selammmm rukkcum ben sanem sonunda sana yazabiliyorum nasıllsınn iyi olduğunu(z)anlaşılıorrr sizeee 41 keree maşalllah :D yazılarının takipçisiyim ellerinee sağlıkkk canım herşey gönlünüzce olsun ;)bu arada burcucummm çokkkkkk geçmiş olsun dikkat et kendinee kusura bakmaa senin bloğunu ihmal ettim :( bu aralar işlerimiz yoğunduda takip ediyorum sağlıcakla kalın görüşürs;)

Adsız dedi ki...

selam sanemcim...sağol yazın için;)

Adsız dedi ki...

bişeyyy değil cnmm ne demkkkk biz teşekkür ederiz böyle cici bir blog açtığın içinn ;)