son post

71.postta noktalıyorum olayı.çabuk mu pes ettim ne??çok da beğenmedim yazdıklarımı aslında..neyse..şu anda bnm yatakta uzanıp dinlenmem gerek ama son postumu yazmaktayım..bugün şirkette yeri öpmek suretiyle bayıldım.evet evet bayıldım..bi an yer,ayaklarımın altından kaydı ve ben buna direnemedim.kendimi yeri öperken ve tutunmak için sandalyeyi yakalamaya çalışırken buldum.derken gelen sedyeye benzer bişi,hemşire,başımdakiler...tabii ben bunları ayıldıktan sonra gördüm..ayşecim yazık"taksi çağıralık " diye bağırıyordu..bense zaten boş olan bakışlarımla etrafa bakıp duruyordum..
yöneticimde taksi parasını kendisi vereceğini söyleyerek bana jest yaptı..tabii kendince..aslında bizi bu kadar yormasa ne tansiyon düşecek,ne bayılma olacak...tuzaladaki işçilerden bi farkımız yok aslında...onlar gibi ağır çalışıyoruz..onlar anında ölüyor bizse yavaşça....
eve geldim..azcık uzanıyim dedim bu defa da telefonlar susmadı..allahım yaaaaaa...ulan ben eve dinlenmeye geldim ama arkadaşlarım sağolsunlar arama ve sms yolu ile beni uyutmadılar..
son post sonlanıyor...
şu anda sadece sevdiğim erkeğin yanında olmak istiyorum..onun kokusuna karışmak ve öylece kalmak..bana sadece bu iyi gelir..
son post bitti.
herkes sevgiyle kalsın..

2 yorum:

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Sevdiğin erkek sana bayıliiiii. :D

Adsız dedi ki...

bişiy demiorum:D:D