ben o şirkette canavarlaşıyorum sanırım..saçma salak düşünüp yine saçma salak davranıyorum...off ooofffffffff..ama kendi düşen ağlamaz derlermiş..pc başından kalkınca insan oluyorum ama yine o masaya oturunca hulk gibi bişi oluyorum..hayatımdaki önemli olayları orada yönetmeye kalksan sanırım çoktaaaaan hapı yutmuştum.
neyse...
msn listeme şöyle bi baktım da ekli olan kişi sayısı 2 haneli..online insan görmek mümkün değil..olsalar da bi elin parmaklarını geçmez.hatta bazen mesenemin bu durumuyla dalga bile geçilir..
şu anda kendimden nefret ediyorum.kapatın beni..düğmemi sökün.enerji bağlantılarımı kopartın.kablolarımı yakın.ya da bi sistem oluşturun saçmaladığımda off mode on konuma geleyim.olmaz mı???lütfeenn lütfennn lütfeennnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kafamın içi dönüyo..
tatil istiyorum..öğlene kadar yatakta döne döne uyumak..simit-peynir-çay üçlüsüyle brunch keyfiyle kahvaltı yapmak,dizilerin en eski bölümlerinin tekrarlarını izlemek,akşam haberlerini mehmet ali birand sunumuyla izlemek istiyorum.ama ben biliyorum kendimi..en fazla 3 gün bu saltanattan hoşlanırım..4.gün işim de işim diye sayıklarım aq.mok var sanki.hemen şirketteki arkadaşları arar ne oluyo ne bitiyo öğrenir iş takibi yaparım...
***yav ertunç arkadaşım bi daha numaranı gizletme walla dalacaktık sana ailecek.

Hiç yorum yok: