aynı aptallıkları ardarda yapan başka biri var mıdır ey blog???sıra sıra ,dizi dizi ,parça parça aynı aptallıklar...
kendinde olmayan salaklıkları varmış gibi gösteren var mıdır ey blog??
içimde sanki çok ince bi camdan bi organ vardı..oraya doğru hedef aldım.vee patttt..vurdum işte..şu anda kendimi cezalandırmak istiyorum..mesela..boks ya da kick-box..hiç anlamam bunlardan..gidip bi salona bu sporlar için yazılmak istiyorum..işi iyi bilenler hırpalasınlar beni..ağzımı burnumu kırsınlar.ne kadar mazoşistim.
o ince camı paramparça ettim.parçalarını toplamak istedim,ellerimi kestim..saramıyorum o yaraları..çok kanamıyor ama canım yanıyor...
tam kendimi toparladım derken yine bi cam kırığına basıyorum ve herşeye kaldığım daha doğrusu bıraktığım yerden başlıyorum..
bazı şeylerin değerini bilmeye çalışırken bile abarabiliyormuş demek insanlar..yoksa bu durum sadece bana mı mahsus??
ben artık kendime ne desem bilmiyorum.
kendi kendimden utanıyorum ama kendimi arlandıramıyorum..ne huysuz çıktım ben böyle...ne kadar kalınmış meğerse kafam.
herhalde üniversitede saçmalama ve yok yere ortama sıçma gibi bi bölüm olsaydı birincilikle falan bitirirdim..yıldızlı diplomayla altın madalya verirlerdi bana.
zaman lazım bana..kaybettiklerimi geri alabilmem için zaman lazım..sükunet lazım bana...kafam dingin olmalı.boş şeylerle doldurmamalıyım içini..geri almam lazım, çünkü ben onlarsız yapamam..

Hiç yorum yok: