dünyaya dönsek...baksak...

Yalnız kaldıysan, kalkıp pencerenden bir bak
Güneş açmış mı, yağmur düşmüş mü
Dön bak dünyaya
Herkes gitmişse, sakince arkana dön bir bak
Dostun kalmış mı, aşkın solmuş mu
Dön bak dünyaya, dön bak dünyaya
Bir sonbahar kadar yalnız, bir kış kadar savunmasız
Ya da ilkbaharsan, yolun başındaysan
Asla vazgeçme, kalkıp da pencerenden bir bak
Güneş açmış mı, yağmur düşmüş mü
Dön bak dünyaya..
Ne güzel şarkı bu be....tamgaz motivasyon,tam gaz sen...dünyaya dönsek baksak ne pislikler görürüz kimbilir??biz kendi dünyamıza bakalım.en iyisi de bu.kendi dünyanda yaşamak.şarkıyı dinleyince gözümün önünden film şeridi geçti..
önce çocukken ne kadar yaramaz olduğumu hatırladım..sonra önümde milyonlarca papatya...içime doluştu.söyleyenin sesi mest etti beni..
yıkıldıktan sonra ayağa kalkmayı emrediyor...papatya tarlasından tam da kendi hayatımın ortasına geldim..geçtiğim aşamaları gördüm.sevindim,mutlu oldum.
ne olursa olsun güneşimi gördüğüm bir pencerem var.ben bunu seviyorum..kendi hayatımı kendi kendime sürdürmeyi.kendi yağımda kavrulmayı seviyorum.
bu bloğa bakan çok yok,biliyorum ama hoşuma gidiyor bişiler karalamak..bazen saçmalamak,bazen gülmek,bazen salakça şeyler yazmak hoşuma gidiyor..
bu hafta çok yorucu geçiyor....piffffff....işler çok yoğun..nasıl altından kalkmalı bilinmez ama umrumda olmadığı kesin;)

Hiç yorum yok: