bugün yaklaşık 10 dk nadide sultan hayranlığı yaptım..öve öve bitirilemeyen lahana hapına para vermemek için nadidenin radyo progrmını aradım ve dedim ki:

-son klip harika bebeğim...sen hep hareketli söyle..doğru isimlerle çalışmışsın gibi sağdan soldan dandini programlardan duyduğum hayran sloganlarını söyledim...(nadide kusurabakma bacım,o kapsüle 65 ytl veremezdim:)
veeeee..ilacı kazandım..heeeeee buarada yayına bağlanmadan önce telfnlara bakan kızla kavga ettim.geri yaaaa...bağa hava yapiyiii...allahtan oraya gelirsem ağzını yırtarım demedim:)ama durrrrrrr...hediyem bi gelmesin o zaman arar,derim..
buarada yine faranjit oldum:((a.q neden ben neden yaaaa....antübüyötüğe başladım,ağız spreyi falan ıyşşş...hiç de sevmem ilaç içmeyi...
yoruldum....ama keyfim iyi..
şükür,çok şükür..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

rukkcum çokk geçmişş olsun cnmm dikkat et kendine ,merak ettim şu lahana hapınıı :) ilk defaa duuuyuommmm hediyen glirsee bizede anlatt nasıll bişi buu heeeuhee