bugün şirkete mercimek köftesi yapıp götürdüm..ne zamandır söz veriyordum anca bugüne yapabildim..evin ana gibi hissettim birden kendimi..kocaman bi şeye koydum yaklaşık 3 kg gelen saklamakabını akşam bomboş getirdim...şirkettekiler bayıldılar..elim güzeldir..bi arkadaş dedi ki:
-bizim oralarda köfte yapabilen kızlar için evlenmeye hazır olmuş derler dedi...
ahahahahahahahhaha,güldüm:)
yaptığım köfteleri 3 er 5 er afiyetle güplettiler...amaaaa ortalığı bi soğan kokusu aldı kiiii abooooooooo....
güzeldi ama ..insanları doyurdum ehueheuheuhe
ps:lise arkadaşım aradı..evleniyormuş.kına gecesine çağırdı..gidicem oynamaya...:))

2 yorum:

вuяcynι dedi ki...

bu eğlenceli yanını ve benim kadar içinden geleni yazabilen herkesi çok ama çok seviorum...öle insandan korkmam çünkü..

içli köfte olsa da yesek:P

Adsız dedi ki...

katılıyorumm burcucumm ikinizde harikasınızzz maşalllahhhhhh :)herzaman yazınn bizde keyif alarak okuyalımm çok şeymi istiyorum heheeee