eveeetttt..havaların sıcaklığı işlerin yoğunluğu derken tekrarburdayım..dört başı mahur ama aslan gibi geldim...sigara yasağı ile birlikte sıcakla daha çok haşır neşir oluyorum çünkü dışarda içiyorum...buaralar kötü bişey yok çok şükür...herşey yolunda(hemen bi tahtaya vuruyoruz)işler yoğun,hayat güzel....yalnız saçlarım çok uzadı...temmuzda hem kestirip hem boyatacağım..yepisyenibi rukk gelecek ihihi....her halimle güzelim ben ama daha bi hoş olacak;)
hakkaten laaa seviyorum ben kendimi...walla aynaya bakıyorum:
-hoş hatunsun diyorum:)hani güzellik de tamam da hoşluk başka bişi..o hatunluk başka bişey...bi allık bi inci küpeyle dünyanın en güzel hatunu olmayı becerebiliyorum..fazla süse gerek yok;kendim oluyorum:)
bu kadar megalomani yeter..ben kaçıyorum..yasaksız evimde sigaraiçeceğim,yasağa inat...

Hiç yorum yok: